Uppdate från landet

Nu måste jag ta tag i det här med min bloggning känner jag!

Jag sitter nu på vår stora veranda och lyssnar på fåglarna efter ett ordentligt jogging+styrepass. Duktig flicka. ;)

Anledningen till att jag inte kan blogga så bra här är att det knappt finns något internet... Men är man på landet så är man! Dock är det roliga att om man åker förbi McDonalds i närmaste staden så ser man att det står massa ungdommar där och använder WiFi:t för att kolla instagram osv ;D

Darren trivs iallafall SUPERBRA! Han står i en helt lagom hage med gräs, träd, sol, skugga, många grannar och med fölet i hagen brevid!
Han har flyttat in i en av uteboxarna som är väldigt stor och fin, dock inga fönster men det behövs ju egentligen inte, han har en lucka som täcker halva ena väggen som alltid är öppen så länge någon är i stallet. Det är bra att han måste slappna av och sova för att annars skulle han nog stå med huvudet utanför hela natten ;D

Idag kan jag försöka ta lite bilder, det är ju som sagt väldigt litet men tjejen som har stället är så otroligt snäll, hon hade lämnat jättemycket fika till mig igår i stallet!

Kommentera inlägget här: