Mitt i natten

Ska sova nu, det har varit en lång dag idag. Eller nja jag har inte gjort så mycket men det har varit otroligt varmt! Har spelar wii med Viggo ungefär hela dan. Har svårt att vara ute nu för att jag bränt mig på hela kroppen, inte nice. Svider o kliar blää!! Solkräm nästa gång.

Grey joggades bara då han vilat i helgen när jag var hos pappa. Han var lite jobbig i början, tryckte ut bogen helatiden o hängde i handen och på allt de så var han pigg + att det var bajs mycket flugor så han lackade sönder.
Tillslut gick vi ner på vägen o travade lite där och det gick bättre, jag tror att han slapp flugorna där eftersom det blåste. Måste komma ihåg att ta på flugspray innan jag rider ut.

Hur gör ni på sommaren, rider ni på morgonen, på dagen eller på kvällen? Eller rider ni inte alls?

Kommentera inlägget här: