Jag är tillbax!!!

Den 15:de augusti kommer han!!!!! Jag har äntligen hittat min ponny. Jag har varit och provridit honom och allt bara stämde!!!!

Jag har varit på Falsterbo och köpt massa saker till honom. Han heter Esse Goldfire "Fire" och är en D ponny. Jag kommer att ha honom på foder och han kommer att stå på Rastaborg som ligger ute på Munsö. Alltså inte i samma stall som Saga, Nora och Ella står i.

Åå vad jag längtar!!!
// Emma

bilder på honom när jag provred

Kategori:
Stina:

Åh vad kul på Rasta står jag också, i en av Pias stallar! Ska du stå i Ted och Gunillas eller? :)

Svar: Jag ska stå i Pias stall 6 :)
Seen Dressage

Caroline:

Oj vad kul att jag hittade din blogg, eller min kompis hittade den åt mig ;) jätte roligt att vi kan se hur det går för dig och Fire när han är hos dig istället för hos oss :D

Svar: haha!!!! Jag längtar så mycket. Jag har köppt massa saker till honom :D
Seen Dressage

Stina:

Men vad kul, jag står i stall 4 som sitter ihop med stall 6 :D

Kommentera inlägget här: