En vanlig sommardag

När jag vaknade imorse var det mycket mulet+att det duggade lite, då bestämde jag och mamma oss för att åka till stallet på eftermiddagen och ägna oss åt något betydligt mysigare än att vara ute i regnet,
nämligen baka bullar. Eller jaa... Mamma bakade och jag och pappa åt upp degen...! Det är väll ungefär så det alltid ser ut i denna familj när det är bakning på gång! ;)
 
På eftermiddagen så åkte jag och mamma iallafall till stallet och vi fixade allt i stallet sedan fick Darren sin sista promenad (enligt behandlingen) och jag skrittade med på Scorry. Mycket mysigt!
 
Eftersom att min lillassyter Frida just nu befinner sig hos en kompis i några dagar så är jag ensambarn här hemma, mycket, mycket, mycket uppskattat från min del!
 
Imorgon blir det tidig uppstigning då vi ska till en av Sveriges mest uppskattade och bästa equiterapefter, ska bli så spännande att få se hur hon abretar och vad hon tror om Darren och hans ben! 
 
 
 
 
Ska man kanske ta med riktiga kameran och ta fina bilder lite oftare? :)
 
Kommentera inlägget här: