Att kunna chilla är viktigt för mig

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat men jag har helt enkelt inte haft tid..

Grey var super duktigt på Emma träningen i onsdags, SKIT FIN TRAV! Men han hade inte riktigt ork att samla ihop sig i galoppen men annars toppen!

Sen dess har han vilat och promenerats förutom igår då jag red ut barbacka. Emma sa även att hon tyckte att Grey hade utvecklats otroligt mycket sen hon såg honom sist, det var så roligt att höra för då vet man ju att man jobbat rätt.

Jag är en sån person som inte brukar titta tillbaka o då kunna se hur mycket man utvecklats, jag är grymt dålig på det men när Emma sa att hon tyckte att vi utvecklats mycket så gjorde jag det. Och det är helt otroligt hur mycket vi utvecklats tillsammans i sommar. Så därför tar vi det lite lungt nu, låter allt sjunka in och repeterar det vi redan kan.

För mig är det viktigt att ibland bara ta det lungt, lunka i skogen och att allt inte måste ha en mening och att man alltid inte måste ha en plan. Bara en vecka, det är väldigt skönt! Både för mig och Grey tror jag.

Bara komma till stallet och pyssla, mysa med honom. Och bara känna den där härliga känslan i magen när han tittar upp o gnäggar när man ropar på honom.

Och en sådan vecka kommer vi ha den här veckan.

Kommentera inlägget här: