Min framtid

Till allihopa: 
Hur tänker ni inför er framtid? Kommer ni jobba med hästarna eller har ni det mer som en hobby just nu? I sånafall när kommer ni sluta med hästarna? Och vad vill ni jobba som då? 


Jag brinner för hästarna, dressyren och tävlandet. Som det känns och ser ut nu så kommer jag göra allt för att kunna arbeta med hästarna som jobb. Jag tycker det är så fruktansvärt kul och kan inte föreställa mig ett liv utan hästar. Dessutom skulle det kännas rätt tomt att sluta hålla på med dressyren på den nivån jag gör och ersätta den till att endast ha ridningen på sidan av som en hobby.

Jag har olika alternativ vad jag ska göra efter 9an nu. 
Antingen åker jag till någon och jobbar lite och tar med mig hästen. Eller så börjar jag på något slags idrottsgymnasium, så att jag ändå får mer tid till min satsning inom dressyren.

Vi får se hur det blir men hästarna kommer alltid ha en stor del i mitt liv, hu det än blir!

Kommentera inlägget här: