Lektion för Margit

Idag har jag som sagt ridit för Margit. Så underbar människa rakt igenom! Hon blev i alla fall superglad när jag kom in, hon var visst inte förberedd på att jag skulle komma ;)
 
Jag fick mycket tips på övningar jag kan hålla på och trixa med nu under igångsättningen och Darren lossnade mer och mer, på slutet gick han verkligen heelt av sig själv och jag behövde bara tänka vad han skulle göra.
 
 
Från uteritten igår.
Emelie :

Oj! Han ser redan rejält biffig ut. Märker du stor skillnad på honom eller tycker du att det går sakta att bygga muskler?
Tacksam för svar!

Ps. vi har varit på samma ridskola, Äppelviken för många år sedan :)

Anna:

Ja, Margit är helt fantastisk! Har varit på ridläger för henne o tränat min ponny o hon är otroligt bra!

Kommentera inlägget här: