Framtid och hästar?

Till allihopa: 
Hur tänker ni inför er framtid? Kommer ni jobba med hästarna eller har ni det mer som en hobby just nu? I sånafall när kommer ni sluta med hästarna? Och vad vill no jobba som då?
 
Min framtid är ganska oklar, men jag säger som jag brukar säga, jag vill hålla på men någonting som jag tycker är riktigt kul. Vi får se vad som händer nu under året framöver, eventuellt skulle jag vilja åka ner till Flyinge efter 9an och gå på Elit-gymnasiet, om jag har kommit så långt med Darren, men det är vårt mål just nu. På Flyinge får man även en vanligt utbildning vilket känns bra, så man inte utesluter allt förutom ridningen.
Annars skulle jag som Ella skrev, vilja gå på en idrottsgymnasium. Älskar att idrotta och om man skulle kunna föra in hästarna i vardagen och inte bara fritiden så skulle det underlätta så himla mycket.
 
Hästar kommer nog alltid finnas med i mitt liv, jag vet inte hur men som dom andra tjejerna har sagt, när man har varit så här insatt så skulle det vara så tråkigt och tomt utan dem. Hästar gör en stor inverkan på en, vad skulle jag göra om Darren försvann ut ur mitt liv? 
 
 
Hoppas att du blev nöjd med våra svar!
Annie Berggren:

Jag VILL jobba med hästar och hoppas verkligen att jag kommer kunna göra det också :) Isåfall vill jag vara någon beridare/ha försäljningsstall eller något sådant.
Har planer precis som du att antingen välja Flyinge som gymnasium eller SRG i Kungsbacka.

Kommentera inlägget här: