Trött

Började gårdagen med att borsta igenom mitt hår ordentligt. Har inte orkat bry mig under sommaren och fick lite panik nu då det såg ut som ett fågelbo, bokstavligttalat.

Efter att ha fixat det i 30 min så kom jag ut till stallet. Fixade allt där sedan tog jag ut Delle till ängen och red honom där. Han var sjukt fin. Först ville han mer springa rakt fram och snabbt men efter bara efter en liten stund va han med på noterna och var sjukt fin:)

Sedan fixade jag i ordning Pinky och red han för mamma i ridhuset. Han gick också så bra! Red igenom hans program 1 gång. Det var 10x bättre än för bara några dagar sen. Sjukt bra galopp också.

Fick en kommentar om att ni vill att jag skriver mer om planeringen och andra saker inför SM. Jag känner att jag tar en dag itaget nu därför väljer jag att inte planera för mycket precist och framför allt inte skriva ut det här. Jag känner liksom som att ju mer man börjar hoppas och drömma om hur det ska gå ju mer glömmer man bort nuet och det som är viktigt.

Men ska försöka visa er packlistan. Hinner nog inte kopiera den från datorn men ska se om jag tar foton på den och lägger upp. Sjukt mycket grejer ska med nu med bägge hästarna. Dubbelt upp av allt för utom sadel typ;)

Nu ska jag fixa för min spårvagn till bussen går 07.46. Hörs senare!

Kommentera inlägget här: