Trööött

Hej! Grey gick super bra idag, han var mjuk i båda sidorna och riktigt lydig. Hade dock lite svårt att få om honom att vara fram för skänkel ordenkligt. Känns som om det mesta börja falla på plats äntligen! Behöver dock hjälp med att få tillbra skänkelvikningar och öppnor. Behöver nån som kan säga aa det där der bra ut, så att jag vet hur det ska kännas.
 
Imorgon ska han skrittas ute. Har även planerat in lite tävlingar!
 
Den 6 oktober en söndag åke vi förmodligen ut till kungsberga och rider en LC:1 sen har vi ev. en till på gång. Tanken nu i höst är att bara försöka få rutin på tävlingsplatsen och att kanske till våran debutera LB om allt känns bra.
 
Jag är såå trött! Känns som om jag aldrig blir piggare hur mycket jag än sover, så jag ska faktiskt gå o lägga mig nu på en gång. Godnatt!
 
Kommentera inlägget här: