Snart blir det stallet!

Har precis ätit frukost och packat ännu lite mer. Känns som jag äntligen börjar få lite ordning på grejerna haha..
 
Idag ska Grey jobbas i ridhuset. Jag ska även fixa lite i stallet eftersom Nora kommer ta hand om Grey några dagar.
 
Shit i morgon åker vi! Ska bli super kul att få följa med och se allt, ni kommer även få live uppdateringar från SM på bloggen. Om ni har tur så kanske jag kan ladda upp en o annan film.
 
Och på måndag börjar skolan igen.. Känns faktiskt inte så jobbigt eftersom att jag ska börja i en helt ny klass och skola, det känns bara skönt och roligt. Men jag kommer nog bli ganska nervös när jag väl ska åka dit. Men man får ju försöka tänka att alla känner så, det flesta känner ju faktiskt ingen och det finns inga grupperingar eller så. Alla måste ta kontakt för att få vänner.
 
Nu ska jag gå ut med Issa och sedan gå till bussen.
 
''det blir vad du gör det till''
Kommentera inlägget här: