Shopping!

Såg nu att Emma slutar blogga här.. Tråkigt, då vi inte fått veta något om det. Hoppas att hon fortsätter blogga någon annanstans så vi kan fortsätta följa henne o Fire där!

MEN! Dagens shopping då!

Vi åkte först till horze och där köpte jag en stor helosan, sedan vidare till hööks där jag köpte spray schampo. Tanken var att vi skulle åka hem sedan men det blev en tur till stockholms ridsport. Där köpte jag glansspray och sen kylspray.

Sen drog vi till donken innan vi åkte till stallet. Jag mockade o fixade iordning allt och sen så rensade jag lite i mitt skåp.

Grey hade fortfarande kvar bulan, den såg ut precis som igår. Jag sprayade på lite kylspray och sen fick han en promenad i ridhuset. Efter det tyckte jag att den hade blivit mindre, så vi får se imorgon!

Kommentera inlägget här: