Landslaget

Ja vi har ju tänkt att nu när Delle säljs kommer jag ju åka ut ur landslaget eftersom jag då inte har någon FEI ponny.

Dock har Bobo bestämt att han tror så pass mycket på mig och Pinky så att vi ska få vara kvar i truppen! Detta tycker jag är jättekul. Att ha någon annan än tränare och mamma som tror att jag kan fixa till Pinky känns guldvärt.

Landslaget handlar ju inte bara om vem som ska tävla EM, NM osv utan också om ekipage som är på väg upp. Som behöver mer rutin men med den rutinen så kommer de komma i topp.

Tex nu har de skickat ut en prop till alla i landslaget om en tävling i Ungern nu i höst.
Det är ju en vanlig utomlands tävling, som är bra för såna som kan va aktuella för EM/ NM nästa år.

Ska bli spännande att se vilka svenskar som vill åka 400 mil?;)

Kommentera inlägget här: