Jag blir nästan tårögd

På emma träninen igår, emma sa att jag har en sån otroligt fin ponny och att jag gör sådana framsteg fler i stallet har sagt att han är så fin när han gör vad han ska och jag blir nästan tårögd av att få höra det. Ingen har trott på mig och Grey, han har varit det svarta fåret. Och att nu få beröm för hur fin han är känns helt otroligt!

Folk har sagt att han är knäpp, dum och störd, att få höra det är inte särsklit peppande till att nu få höra hur
Fin han är och vilka framsteg vi gör! Jag blir så glad!

Hästen som ingen trodde kunde bli normal! Resan som vi gjort är helt otrolig och den är inte ens slut än!

Jag tror inte att någon kan förstå hur mycket den här hästen betyder för mig, han är min soulmate, mitt allt. Han har varit med genom allt och utan honom skulle jag nog inte stå här idag. Genom det mörkaste mörker har han hjälpt mig att se ljuset, dagar då man bara velat sjunka genom jorden har han tagit emot mina tårar. Hos mig kommer han alltid stanna.

Kommentera inlägget här: