Inför imorgon

Nu håller jag på o packar det jag ska ha med mig imorgon här hemifrån. Idag gick passet allt mellan perfekt och skit. Ibland svävade han men sekunden efter stängde han av helt och bara körde på rakt fram...
 
Dock har jag bara gett honom pyttelite havre och desto mer hestekraft ikväll och han ska även få så imorgon när han vaknar. All energi kommer såklart inte att gå ur honom men eftersom att han vet exakt vad han ska göra på banan och jag ändå har kontrol så ska det nog gå imorgon!
 
Det är egentligen en "Pay´n Ride" men man kan bli placerad, typ. Man bahöver dock inte ha tävlingsklädsel men jag funderar på om jag inte ska slänga ner kavajen också, om alla har det imorgon behöver man ju inte känna sig konstig då! ;)
 
Tyckte iallafall att detta lät som en bra start då vi inte har tävlat på väldigt länge... Målen är inte så höga, skulle dock vara kul om vi fixade första LA:n på godkänd procent! :) LB ska ju inte vara några problem vid det här laget, men man vet aldrig med den här ponnyn..!
Charmigt värre xD
 
Hoppas verkligen att någon kan fota lite så att man kan få lite nya bilder...
 
Kommentera inlägget här: