Imorgon blir det tårta...

Heheh... Ni läste rätt! Darren kastade av mig idag på ängen! Det var egentligen inte en så jättestor grej, som ni ser på filmen innan så var han pigg o framåt och blev lite småsur så fort jag tog i honom då han helst ville skena till andra sidan ängen xD Så jag jobbade mest på att han skulle öka o minska när jag bad om det, så han fick jobba lite halv öppenform idag men jag tror att det är bra nu i början av igångsättningen att han inte alltid går i höga formen utan även får sträcka på halsen! 
 
 
Iallafall, när vi sedan mot slutet skulle köra en galoppökning så var han väll lite fööör glad och körde lite rodeo med mig, bockningar på varann och tillslut flög jag av! Jag tror dock att det inte blev så mycket bättre av att jag redan från början stod upp i lätt sits i hoppsadel... Om jag hade haft dressyrsadeln och suttit tillbaka ordentligt från början är jag ganska säker på att jag skulle sitta kvar, mig brukar man inte kasta av i första taget! ;D Oändligt med blod frostade även från min lilla känsliga näsa, det gjorde nog att det såg mycket värre än det egentligen va ;)
 
Imorgon ska jag försöka fixa en tårta till tjejerna, Anna kommer även följa med o fota alla oss så då får i massa bilder! :)
 
 
Kommentera inlägget här: