Dagens träning

Idag var det ju somsagt Emma-träning. Det flöt på ganska bra, han var väldigt arbetsvillig och tänkte framåt. Förra veckan fick jag i läxa att jobba mycket på skänkelvikningarna som hon idag tyckte var helt fantastiska, så det var  kul!
 
Det vi jobbade mest var att han inte skulle hänga sig i min hand i travökningarna och att han skulle rygga rak bakåt (han brukar svänga åt vänster i ryggningarna annars) och jag har fått med mig jättebra tips för att det ska bli bättre! :)
 
Ikväll har jag hängt med 3 kompisar och bara haft det bra, imorgon ska jag ut till stallet o rida+fixa Darren o promenera+fixa Grey, det kommer nog att bli en ganska lång dag då jag gör allting så sjuukt noggrant och långsamt, dock blir det inte alls lika mycket jobb dagen efter och det känns bra efteråt när man verkligen tagit hand om hästen! :D
 
 
Prinsen i sitt nya täcke! Det var verkligen en jättebra storlek för honom, känns mycket bra! :)
Kommentera inlägget här: